fredag, februari 15, 2008

Änglar...visst finns dom...

Idag har varit ännu en urtrist dag hemma,
Ingen feber men en ordenlig förkylning har jag dragit på mig.
Ända jag orkat roa mig med är att tröst shoppa kläder på nätet.
Blev dock glad över alla fina sms man fick av familj & vänner igår.
Känns härligt att veta att man har så många härliga vänner!
Så, Änglar, visst finns dom! (här kommer några av mina, samlar nämilgen på dem)

Tro, hopp & kärlek (dessa hittar man i Jakobstad, Finland) I december brukar dom hänga stora, röda & lysande ovanför gatan när man kör in i staden...Jättemysigt faktist...
Min Partylite ängel..


Dessa har jag fått som en gåva från ett dagcenter i Pedersöre (Lövögården)
vart jag jobbade för länge länge sen...Dom gör massor med fina saker man kan köpa.





Inga kommentarer: