söndag, maj 04, 2008

Janet flyger&far, hinner knappt fatta att våren är här!

Känns som om tiden bara rinner iväg & själv hinner jag knappt inse
att våren är här..
Under April - Maj har jag varit mest varit upptagen med att flyga & fara land & rike runt & däremellan jobbat....
Därav blogg torkan...
En lördag i mitten på april var vi ner till Sigtuna & hälsade på bekanta..
Har aldrig varit där förut , men det känns som en grej
man borde göra mitt i sommarn...

Det var så mysigt, nästa gång jag åker dit kommer jag att satsa på
tant Bruns fikabröd... ;)




Sista helgen i april flög jag hem till mamma & pappa i Finland för att vara med när min brorsdotter döptes.
(hon döptes i samma dopklänning som jag hade för snart 27 år sen)


Nicoline

*Så söt så man smälter*
(iallafall jag, som fick äran att bli gudmor)



Nu i helgen har vi inhandlat svarta dynor till balkong stolarna,
ett riktigt kap för bara 149:- /st!


Lite blommor blev det oxå...



& en premiär mysstund på balkongen innan man skulle iväg & jobba natt igen!




Ha det gott! Kommer mera balkonpyssel i veckan skulle jag tro!






Inga kommentarer: