tisdag, september 30, 2008

En gåva

Kära blogg...
Nu var det länge sen igen, känns som om hösten rusar iväg med en himmla fart,
mitt bloggande går i vågor som ni läsare kanske märker..
Kanske ska uppdatera er & berätta om dom 2 senaste veckorna..
Förra helgen bar det av till IKEA en sväng,
fick äntligen handlat hem min läslampa som jag gått & drömt om ..
"Barometer" heter den & passa jättebra
brevid mysfotljen i hallen / vardagsrummet!
Ända som saknas nu är nåt typ av handarbete
att sitta & pyssla med under min fina lampa!
I helgen var vi på 30 års kalas!
2 av min sambos vänner fyllde år
& hade festen tillsammans!
En annan fastna i "Singstar" &
Arja Saijonmaas låt, Högt över havet ..
(det var kul, iallafall med lite alkohol i kroppen ;)
Igår fick jag en gåva av min sambo..
Efva Attlings halsband "Homosapiens"
som jag länge önskat mej..
Tack, min älskade D.

Kolla in flera av hennes fina smycken på:
http://www.efvaattling.com//
Ha det bäst,
kram J.

Inga kommentarer: