onsdag, oktober 22, 2008

Köksfönster...

Efter en underbar helg i Finland
(där vi tyvärr bara hann besöka släkten &
våra 3 små prinsessor)
& ganska många nätters jobbande
är jag äntligen utvilad
& har röjt & gjort klart alla (iallafall dom flesta)
måsten här hemma ..
Så har jag äntligen har tid att sätta mig
här framför datan & bloggen..
Har kikat igenom alla mina favvo bloggar
& känner mig igen väldigt inspirerad
för en massa pyssel här hemma..
Ganska lagomt till man ska börja jobba igen...typiskt..
Idag har jag iallafall gjort nåt nyttigt...
(förutom klagat på träningsvärk från gårdagens spinning..)
Jag har putsat fönster!!!
Solen lyste in så fint imårse
att man blev alldeles förskräckt
när man såg hur smutsiga dom var..
Här kommer en liten glimt
av vad som finns i vårt köksfönster..


Ha en bra dag & njut av det soliga höstvädret!

Inga kommentarer: