tisdag, oktober 28, 2008

Tänd ett ljus...

Många järn i elden...
Just nu har jag en natt kvar att jobba,
har sovit jättedåligt flera dar nu &
känner att jag har noll med tålamod, tyvärr..
Bättre blir det inte av att hela vårt
arbetsrum ser ut som ett bomb nedslag,
ska nämligen stå på loppis på lördag &
just nu är alla loppisgrejer i en enda röra
....i just arbetsrummet!
Sen kom jag & min sambo på igår,
att det är så länge sen vi haft nån
rolig fest för våra vänner,
så just nu ser det ut att bli fest
på lördag oxå!
Skulle så gärna vilja hitta på
nåt riktigt kul tema,
typ paj buffe eller nåt..
Men jag vet inte om tiden räcker till.
Det jag mest av allt skulle behöva nu
är ett varmt bad & ett
par timmars planering
för att organisera dom närmsta dagarna..
Jag får nöja mej med ett doftljus..
Detta är min favoritdoft för tillfället:
Kokos & Citrongräs från Åhlens.




1 kommentar:

Unknown sa...

hälsning från universumnyheter,tack för året som har gått och en god fortsättning på det här året.