torsdag, augusti 20, 2009

Barnrum

Ända sen mina föräldrar var här & hälsade på för nån vecka sen,
har min mamma efterlyst nya bilder.
Hon var grymt imponerad av bl.a köket,
(hon tyckte att bilderna jag satt ut på köket förut
såg så opersonliga & trista ut mot vad det såg ut i verkligheten.)
Idag tänkte jag börja med att glädja min älskade mamma
med lite bilder från barnrummet,
när dom var här hade vi inte ens fått upp fondtapeten..
Det vi fortfarande saknar här & i alla andra rum är golvsocklarna..
Så här hoppas vi att vår lilla "Grynet" kommer att trivas sen!












Den vita gamla byrån har stått i vårt sovrum förut &
fick ett lyft när jag målade den vit i våras.
Lilla svamp pallen har min farfar gjort till mej
när jag var liten & den hade mamma & pappa
med sig från Purmo nu när dom var & hälsade på.
Stenljusen & brickan är en omtyckt present av
Anna & Erik (Husbygget på Berget).




Inga kommentarer: