onsdag, november 18, 2009

Gravid vatten yoga!


Igår kändes allt väldigt tungt, en inflammation i foten som inte går att behandla pga att man inte ska äta anti inflammatoriskt när man är gravid & en sån otrolig smärta av foglossning gjorde att jag knappt förflyttade mig mellan kök & vardagsrum här hemma. Inte hade jag kunnat sovit nåt på hela natten heller.. Man kan ju bli deppig för mindre.. Bet ihop & gick de två kvarter jag har ner till gymmet, hade så ont när jag kom fram att det inte var långt ifrån tårarna.. Men väl nere i den varma 32 gradiga poolen försvann all smärta & jag kunde i en hel timme röra mej utan att ha ont nånstans! Problemet var ju bara att gravidvattenyogan bara håller på en timme & man ska efter detta ta sig upp ur poolen & hem igen, med samma smärta som innan. Men positiv inverkan på mig verkar det som om badet hade, för jag har sovit en hel natt & kände mig utvilad & om inte smärtfri, så näst intill iallafall idag när jag vaknade! Så gissa vem som kör gravidvatteyoga ikväll oxå..




Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer: