torsdag, december 17, 2009

Det närmar sig...

Har lite dåligt samvete över att jag inte hunnit uppdatera bloggen på länge.. Har fullt upp med jul & baby förberedelser & är samtidigt totalt utan ork att köra på i samma takt jag är van vid, kommer nog inte att vänja mej vid att ha denna kroppshydda.. Tur att det inte är länge kvar nu, "Grynet" är beräknat tills på söndag! Det är ju BARA 3 dagar kvar dit! På nåt vis känns det som man inte hunnit fatta att tiden gått så snabbt! I mitt stilla sinne hade jag hoppats på att gå över tiden & föda först efter nyår, men vår underbara barnmorska trodde inte att min önskan kommer att gå i uppfyllelse...Hennes gissning var nästa vecka eller mellandagarna. Så nu har vi pyntat gran & julpysslat (nästan) klart, ifall att det skulle bli så att vi inte är hemma på julafton.. Tyvärr har jag åkt på en förkylning, som jag försöker kurera så gott det går.. Har ingen lust att ligga på förlossningen med feber!










Den fina skålen / vasen har jag köpt på Partylite, är väldigt nöjd med den, kan användas till massor, bara fantasin som sätter gränser... Här är den fylld med våra julgranskulor som numera hänger i julgranen!

Inga kommentarer: