måndag, februari 07, 2011

Uppdatering...igen...





Börjar fundera på att lägga ner bloggen nu, känns inte som om man har tiden till det riktigt. Fast nu borde jag ju ha tid, egentligen, eftersom både jag & söta sambon är hemma om dagarna.. Ska klura lite till på dedär.. Känns bara inte som om jag kommer att få mera tid framöver direkt!

Julen gick så väldigt snabbt, först barnkalas till alla Wilmers busiga, härliga kompisar, sen en lugn & mysig födelsedag på Leklandet bara vi 3 i lilla lyckliga familjen den 23:dje.. & sen julafton! Tomten kom & Wilmer var inte ett dugg rädd, det var extremt kul att se honom få en massa presenter av den konstiga skäggiga gubben.. & stackars Wille visste inte vad han skulle göra med alla paket han fick! Farfar fick flytta hem lagomt till jul oxå & har varit hemma sen dess & det är vi alla så glada över! Äntligen!

I mellandagarna kom mina föräldrar, Wille älskade att umgås med mormor & morfar, dom var där direkt han vaknade & skämde bort honom & han stortrivdes som fisken i vattnet! Vi passade på att spendera lite vuxen tid på tumis & var nere på stan & strosade & tog behandlingar på Grand Spa&Sport osv...det var skönt med avlastning! Sen i mitten på januari åkte vi alla 3 till Helsingfors & hälsade på syrran, det var skoj, Wille älskar & umgås med sin "moster oster".
I övrigt är väl det mesta som vanligt, jag har haft semester/havandeskapsledigt & pappan är föräldraledig med Wille, dom 2 busar för fullt om dagarna & jag vet inte riktigt vart tiden tar vägen...Vi försöker fixa klart en massa små projekt här hemma som vi vet att vi inte kommer att orka eller hinna med sen när lilla bebisen är här. Tiden bara rusar iväg & jag har nog inte riktigt insett att det snart är dag för förlossning!

Vi har sökt dagisplats till Wilmer till hösten & bara det är ju en hel djungel! Så få se vart han hamnar till hösten, vi hoppas på att han får plats på det dagis vi gillade mest! Just nu har stackarn öroninflammation, igen & får 4 tänder till, SAMTIDIGT! Så det är ganska synd om vår lilla skrutte för tillfället, men vi får hoppas att allt lugnar sig snart...(speciellt tills lilla bebisen ska komma)...

Inga kommentarer: