onsdag, juni 15, 2011

Räknar ner!

Nu börjar jag räkna ner, inom kort händer mycket roliga saker, imårron får vi lek&bus kompisar på besök, Elin som jag lärde känna på gravidvattenyogan fick en liten Thilde, sen har hon en storebror som oxå heter Wilmer ;) Våra Wilmers har verkligen hittat varann & har lika skoj som mammorna varje gång vi ses! Passa på att kolla in Elins blogg, hon syr så härliga barnkläder som jag är så förälskad i, hon har oxå sytt en härlig vimpel till Willes rum! :)

Snart är det dax att börja packa väskorna oxå, jag & barnen kommer att semestra 3 underbara veckor hos mina föräldrar, ser fram emot lantliv, familjen, underbara vänner, loppisrace, tjejmiddagar, syskonmys & mycket annat!!

http://litenstjarnabarnklader.blogspot.com


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: