tisdag, juli 05, 2011

LCHF & potatis på menyn

Nu har jag börjat käka lchf mat för att gå ner mina gravid kilon & de kilon jag gick upp igen efter att jag slutat med "Wilda dieten" när hon började få ersättning. Har aldrig ätit lchf förut men mår efter första dagen ändå väldigt hyfsat (har bara "fuskat" med ett äpple idag) Som tur var har jag värdens bästa syster som peppar&fixar maten till mej! Vet inte hur jag skulle hinna själv, så det är ett perfekt tillfälle att få hjälp med en riktig rivstart!

Lilla Wilda åt sin första smakportion av potatis igår, hon smaskade i sig & verkade tycka att det var gott! Wilmer har idag varit&lekt med Melvin som är i samma ålder & bor nära mormor & morfar, det var superskoj, Wille har nog saknat sina kompisar.


Imorgon laddar jag & syrran för att sälja lite barnkläder, kläder & annat plock på Loppisracet som går här i min hemby! Välkomna!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

lycka till med dieten! Jag gick ner mina gravidkilon med den efter större tjejen. Nu får jag lungt luta mig bakåt å se på när andra dietar eftersom man ammar..nya tag sedan!/ulrica