torsdag, september 01, 2011

Vårt kök goes prickigt!

Idag hämtade jag mitt paket från Stoff&Stil! Jag hade beställt lite tyger&vaxdukar! Den rosa vaxduken blev riktigt fin&den röda kommer nog att bli riktigt fin, om inte före så till jul! Wilmer gillade prickarna, när han vaknade klättrade han upp i sin stol, kände på duken&sa med ett stort leende på läpparna; Prickar! Det är så kul när det hela tiden kommer nya ord&det känns som om han förstår så mycket mer nu när han pratar mer! Äntligen är oxå vår målare hemma&har tid att ta tag i våra måleriprojekt! Så förhoppningsvis får vi Wildas rosa Stokke Tripp Trapp & Wilmers nya säng innan helgen är slut! Hade köpt lite extra av vaxdukarna oxå, så nu kittlar det i fingrarna&jag skulle så gärna vilja sätta mej&göra lika dynor till Wildas stol som jag gjorde av Pappelina duken till Willes stol förut... Men ikväll får det bli lite lugnt mys med sambon framför Robinson, har haft ett par roliga men intensiva dagar & känner av att jag inte är riktigt på topp ännu då min tråkiga, sega förkylning hänger sig kvar!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: