torsdag, juni 19, 2008

Midsommar...

Just nu känner jag mig inte alls laddad
för nåt midsommarfirande...
Min sambo sitter fortfarande & jobbar...
(kl. e 23.30!)
Vi har haft en liten tidig
midsommar middag hos svärföräldrarna ikväll.
Jag hade bakat en tårta
som min sambo hjälpte till &
"gratinera" (garnera)
;)
Lägenheten kommer vi att
grubbla på över helgen,
ett par har hoppat av budgivningen,
dom andra skulle titta på lägenheten en gång till
i helgen innan dom bestämmer sig..
Jag hoppas att dom bestämmer sig
för att hoppa av...
Isåfall..
Är det bara vi kvar..
Men det vågar vi inte tänka
på det nåt nu i helgen...
Ska försöka koppla bort det
& njuta av midsommar afton &
våra härliga vänner imårron istället.
Imårron tänkte vi glida
en sväng i nya bilen
om vädret tillåter..
Kanske ta en tur till
Leksand & Tällberg.
Sen på kvällen
styr vi kosan ut mot
Sundborns hållet &
firar midsommar med
vännerna.
Ha en underbart
skön midsommar
allihopa!
& krya på dig lilla sys!

Inga kommentarer: