onsdag, juni 18, 2008

Lång väntan...

Idag e det budgivning....
på lägenheten som jag nämnde för nån dag sen..
men det verkar inte gå så snabbt direkt..
Snarare skalman än lille skutt ..
Vi har satt vårt första bud
& dom andra verkar mäklarn ha
svårt att få tag på...

& jag...stackarn med det långa tålamodet..
går här hemma på nålar &
väntar & väntar...
Om jag ändå kunde få gå & jobba snart..

Hittade dessa olja & vinäger
på Åhlens rea
för 49:- igår!

Har gjort kikärter idag,
för att få tiden att gå liksom..
Blir jättegoda med örtkrydda &
vitlöks olivolja!

Gjorde en spenat lasange oxå..
Supergod & nyttig..
Med spenat, purjo,
lök & blåmögelost...
Mums..
Min sambo hatar
spenatlasange...

Fyllt på kakor & pysslat i köket idag..
I väntan på ...ja..
ett bud..

Åhh...snart får jag gå & jobba...
Då går tiden förhoppningsvis
snabbare....

Peace..

Inga kommentarer: