tisdag, juni 17, 2008

Njut en smula

5 dygn & 50 timmars nattjobb är över för denna gång...
Jag själv är så trött att jag kan spy, typ...
njää...får faktist erkänna att det gick ganska smärtfritt,
även denna gång..var bara lite trött igår...Min stackars sambo är det synd om för det är ju han som ska stå ut med mej..
Här är en bild på vår väckarklocka, en AXBO, som har armband som känner av hur du rör dej i sömnen. När du är utvilad & fått tillräckligt med sömn så känner klockan av det & väcker dej! Den fick min sambo av mig när han fyllde år senast!




Denna vecka är egentligen min lediga vecka & den är som vanligt redan fullbokad! Den består av födelsedax firande, extrajobb, möten, träning, midsommarfirande & slutligen tillbaka till jobbet på midsommardans kväll. Om det finns nån tid över skulle jag gärna klämma in lite extra motion denna vecka eftersom vågen tyvärr börjar visa tydliga tecken på att jag inte rökt på 2 månader!




Sen väntar vi såklart med spänning på att få höra nåt om lägenheten med guldläget som vi tittade på i förra veckan...Hoppas hoppas hoppas...

Planerar & drömmer så jag håller på & blir tokig!



Ha en riktit härlig midsommarvecka & unna er en lugn stund & njut en smula!

Inga kommentarer: