söndag, november 01, 2009

BEDTIME...

Kom på att jag ännu inte visat några bilder från vårt nya sovrum här på bloggen..
Denna helg har varit en riktit lugn & skön helg för oss, i fredags var min sambo ledig & vi passade på att ta en tur till IKEA & inhandla spjälsäng till barnrummet. Men i övrigt har vi bara slöat, sovit ut, ätit frukost i sängen & kollat alla nya filmer vi inte hunnit med förut..
Så därför tycker jag det verkar passande att visa er bilder från just...
Sovrummet..


Tavlorna på bilden nedan har min kusin gjort till mej för många år sen, dom är en av mina favoriter & jag tycker dom passar bäst i sovrummet!
















Som ni ser har vår gamla tv fått flytta in i sovrummet..
& inte heller här har socklarna kommit på plats ;)
Men allt har sin tid.....
Hoppas alla haft en riktigt bra helg..

2 kommentarer:

Anna & Erik sa...

Hej hej, ni har fått en supermysig lägenhet!

Tack för senast, var jättekul med ljuspartyt =) Ser fram emot att få börja använda produkterna.

Vi hörs!

Kramar
Anna

Helen sa...

Hej! Mysig blogg! O vips så scrollade jag ner o får se mina tavlor :) kommer inte ens ihåg att jag gjort dom loooong time a go :) ha det bra med magen i vädret! Kram!