måndag, november 16, 2009

Höstmys..

När jag blev ledig trodde jag att jag skulle ha massor med inspiration & ork till allt jag inte hunnit med innan, men inspirationen & orken är puts veck.. Är hemma & njuter av att vara ledig men får tyvärr inte mycket gjort, iallafall inte i samma utsträckning som jag tidigarevarit van vid att hålla igång & pyssla. Tanken är väl ändå med havandeskaps ledigheten att man ska få ta det lugnt & göra ingenting. Men jag har lite svårt att anpassa mig & acceptera detta. Svårt har jag oxå för att inse att man inte är lika rörlig & pigg längre.. Julen & beräknad födelse för lilla "Grynet" närmar sig med stormsteg.. Bara 5 veckor kvar nu! Höstmörkret har infunnit sig & man kan äntligen på allvar tända alla ljus & bara krypa ner under filten & myyyysa!










Ha en bra vecka alla!

Inga kommentarer: