fredag, maj 07, 2010

Lycka

Lycka är...att få vakna med sin lilla guldklimp..
Hade aldrig förväntat mig att det skulle vara såhär underbart att vara mamma, inte heller att det skulle vara så tungt & jobbigt som det faktist också är (ibland). Tiden räcker inte till, varken till bloggande eller hundra andra saker som står på "att göra listan". Försöker njuta av varje sekund som går & utnyttja varje minut lilla Wilmer sover till vettiga "måste saker". Har nu kunnat gå hemmifrån ett par kvällar i veckan för att träna & ta upp kampen mot de gravid kilon som finns kvar, det känns skönt & jag tror det gör underverk för både mor & son att komma ifrån varann nån timme nu & då! Allt snurrar ändå på väldigt fort & jag inser nu att lilla klimpen redan är 4,5 månad gammal! Han snurrar runt, jollrar, skrattar, äter lite gröt & potatis & är bara världens underbaraste son! Min tanke är att snart igen kunna sätta mig ner & skriva ett par rader... men om det inte blir så, så får ni ha det så gott alla där ute!
& Ta hand om varann! Varma vårkramar!


Inga kommentarer: