måndag, maj 10, 2010

Respekt

(Bilden har min syster tagit på Wilmer & hans kusin Nicoline, 2 år när dom jämförde sina fötter när vi var på besök i Finland)

Sen vi fick vår lilla sötnos har jag fått så stor respekt för andra föräldrar, de föräldrar som jag tidigare har haft som förbilder är nu placerade på pidestal & jag själv kommer inte ens i närheten av dem nu känns det som! Att vara föräldraledig är verkligen ett heltidsjobb & jag hade aldrig kunnat föreställt mej hur det skulle bli innan Wilmer kom! Har insett att om det ska bli några inlägg i bloggen så kommer nog dessa tankar & funderingar i framtiden kretsa mycket runt småbarnslivet & såklart även till mitt inredningsintresse, men eftersom jag inte hinner med så mycket annat än Wilmer just nu så får jag nöja mej med att drömma, planera & nångång ibland få förverkliga mina ideér & planer.

Inga kommentarer: