lördag, maj 22, 2010

Inspirerad & Förälskad

Idag har vi, (jag & min manliga hälft) hjälpt
Anna & Erik (med bloggen Husbygget på Berget)
att flytta in i sin nya, fina drömkåk! Lilla W har tillbringat dagen hos farmor & farfar & stortrivdes, började gnälla först när mamma & pappa kom tillbaka ;)
Denna dag, i deras fina hem fick mig inspirerad till pyssel här hemma, har så månag saker på min "To Do" lista.... Synd bara att vi gick upp vid 6 imårse & kom hem först vid 20-tiden ikväll & lilla W var så uppspelt av allt stohej att det tog en evighet att lägga honom. Har dock ritat & mätt ut för borrhål för vår tavelvägg i vardagsrummet nu ikväll, så jag hoppas att mannen i huset skrider till verket imårron & borrar upp mina tavlor *längtar*
Sen har jag gått & blivit kär... i lite Retro, 60-tal... trodde jag aldrig att jag skulle erkänna det, men så är det... Har insett att vi kommer att behöva en vaxduk väldigt snart eftersom Wilmer nu börjat äta både det ena med det tredje & jag har såklart redan hittat en (väldigt dyr) från Pappelina... Har dock hört att det finns såna på en outlet inte så långt härifrån, så nu smids det planer på en shoppingtur..
Nu blir det sovdax efter en rolig men intensiv dag!
Lycka till Anna & Erik på Berget!

Inga kommentarer: