söndag, september 12, 2010

Barnsäkra

Nu har vi fullt upp med att barnsäkra lägenheten för lilla Wilmer, han gör tappra försök till att ta sig upp precis överallt! Än sålänge ålar han sig bara fram men nu idag har vi sett ett litet framsteg & ålandet kanske är påväg att bli riktiga kryptag när som hellst skulle jag tro. Imårronkväll ser det därför ut som om lilla familjen är påväg till IKEA för att införskaffa de sista grejerna till operation: BARNSÄKERT HEM! Fick för övrigt trevligt middagsbesök & filmsällskap av Anna & Erik (med bloggen Husbygget på Berget) igårkväll & dom blir antagligen även vårat IKEA sällskap imårron oxå! Skulle behöva en ny hissgardin till Willes rum eftersom han hänger i de panelgardiner han har nu... ;) Men hittills har jag inte hittat nån fin med de mått jag behöver... Så jag hoppas på att även hitta nåt fint tyg på IKEA imårron..



"Älskad" hjärtat har jag köpt på Lundagård & det hänger i Willes rum. Har för övrigt uppdaterat favvobloggarna så kika gärna på den "nya" listan till vänster! Efter 3 veckors förkylning, massor med hostmedicin, många avbokade barnaktiviteter, endel motgångar för Willes farfar & en spricka i revbenet för mej, så börjar jag äntligen se ljuset i slutet på tunneln! Hoppas nu det fortsätter såhär & man snart kanske till & med kunde orka iväg till gymmet.. Hoppas ni alla haft en trevlig helg!

Inga kommentarer: