lördag, september 11, 2010

Julklapps tips...

Ja, jag vet att det är tidigt att börja fundera på julklappar redan, men tiden går ju alltid så fort där i december & plötsligt finns det massor man ska pynta & fixa med! Så är det iallafall för mej. Så nu vill jag passa på & tipsa om det som jag anser blir årets perfekta julklapp. Ljusmanschetter från LovMi Design! LovMi Design har startats utav en av mina absolut bästa vänner i Finland. Det finns olika modeller att välja på men min favvo är ändå den Jakobstads inspirerade manschetten med tro, hopp & kärlek. Passa på & kika in på hemsidan & se om du oxå blir helt frälst i alla underabara hantverk som finns att köpa där!



Nu laddar vi för lördagsmys & tänker tända ljusen, krypa upp i soffan & köra ner duken för att kolla på Änglavakt med Michael Nyqvist & Izabella Scorupco i huvudrollerna. Ha en riktigt trevlig helg på er alla, kram

Inga kommentarer: