tisdag, december 17, 2013

Projekt dockskåp

Trött & slut efter en ledig dag med barnen, men är ju alltid ute i sista minuten & efter att ha fått med mig en tapetbit från en underbar väninna idag, så kliade det så enormt i fingrarna att jag var tvungen att gå ner i mitt valv & fortsätta på dotterns julklapp.
Håller på & fixar iordning mitt gamla dockskåp till henne i julklapp.

Såhär såg dockskåpet ut på min tid:








Nu är det vitmålat & tapetserat med lite färgglada fondtapeter, några möbler är också inropade på auktioner från Tradera (vill inte ha några nya, moderna möbler, utan gärna gamla, retro möbler). Har inte tänkt möblera det klart, utan nya möbler kommer att få flytta in efter hand när jag hittar det som faller mig i smaken.








Hoppas att Wilda när hon blir lite äldre, kommer att uppskatta allt pyssel & all tid jag lagt ner på mitt gamla skåp.

1 kommentar:

Cathrine sa...

Snyggt! Va kul, och va glad hon ska bli :)