lördag, december 28, 2013

Tänk att man aldrig kan vara still..

Ett par dagars ledighet & det kryper i kroppen.. Idag fick det vara nog, det tyckte både sambon & jag.. Han har pysslat med kabeldragning, så nu är alla lösa kablar & sladdar bortgömda & alla modem & andra fula mojänger har fått en egen undangömd hylla högst upp i skafferiet. Efter att barnen somnat gick jag ner i gäst stugan & grundmålade skivan som ska bli skrivbord i Wilmers rum. Efter allt kalasande när Wilmer fyllde 4 år & julfirande efter det var vi ganska trötta hela familjen , men idag verkar det som om orken & inspirationen har återvänt.

Bild på Wilmers tårta med motiv på "Jake&piraterna från landet ingenstans". 4-års kalaset gick enligt önskemål i pirat tema & både födelsedags piraten & hans pirat vänner verkade nöjda! (Det är inte jag som gjort tårtan! Ibland inser jag mina begränsningar & tårtor är inte mitt område, så den är beställd!)





Inga kommentarer: