onsdag, maj 14, 2008

Pyssligt värre

Var nere på stan en sväng igår, näsan peka mot min favvo butik Gruvgatan 13, där jag hitta en liten fin dalahäst (& en massa annat som kommer att bli presenter)..Hur som hellst, gräsänka som jag var så tyckte jag att det passa bra med en pysselkväll & lite vin ...& vips så blev min nya dalahäst & lite pärlor ett hjärta som nu hänger på vår ytterdörr!


Ett par av våra vänner fick en tändsticksask med ett broderat hjärta på i julklapp (tror jag gjorde 15 st i december) & nu hade jag tänkt att det vore bra att ha några på lager...bra att ha som "ge bort gåva" när man åker hem till nån..Så för ett tag sen brodera jag ett par gråa hjärtan framför tvn, men jag har aldrig kommit mej för att limma fast dom på askarna..förren igårkväll..

En till grej som inte blivit av att göra klart var kuddarna som jag stickat under vintern, dom var ihopydda & allt det var bara knapparna som jag liksom inte kommit mej för att få dit! Men nu blev oxå dom äntligen helt klara!


Blev helt OK tycker jag själv i vårat grå / svart / vita kontor & gästrum..
Passar bra på den svarta bäddsoffan..eller hur?


Skönt att äntligen ha undan endel såna grejer som lämnat halvfärdiga, nu kan man njuta av lite lugn & ro......eller ta tag i allt det andra som finns på "to do listan".. ;)



1 kommentar:

Mara Zeitspieler sa...

The heart with the dala horse is gorgeous!! Wonderful!
Greetings
Mara Zeitspieler